Blog

Cum să îți îmbunătățești somnul cu un duș fierbinte?

Fiecare dintre noi, uneori a întâmpint dificultăți în a dormi, mai ales după o zi intensă și stresantă. Totuși, tot ce este nevoie pentru a calma oboseala și a dormi mai bine este un duș fierbinte seara. Să aflăm de ce și să ne uităm la câteva sfaturi despre cum poate fi acest remediu și mai eficient.

Beneficii multiple
Că se ne bucurăm de un duș fierbinte seara aduce tot felul de beneficii a fost dovedit de rezultatele cercetărilor japonezului E.J. Sung și J. Tochihara, publicate în Journal of Physiological Anthropology and Applied Human Science. Pe baza unor teste medicale minuțioase pe eșantionul de voluntari care au participat la sondaj, studiul a arătat, de fapt, că un duș fierbinte înainte de culcare poate ajuta:

  • ușurează tensiunea musculară;
  • decongestionarea tractului respirator;
  • regleaza bataile inimii;
  • normalizarea sistemului nervos. Alegerea momentului potrivit
    Pentru ca un duș fierbinte să vă ajute cu adevărat să dormiți mai bine, au determinat că este important să alegeți momentul potrivit seara: nici chiar înainte de a merge la culcare, nici prea devreme, după cum declară experții ai Centrului pentru Medicina Somnului din NewYork-Presbyterian / Weill Cornell Medical Center. Acest lucru se datorează faptului că temperatura corpului joacă un rol important în definirea bioritmului nostru. În condiții normale, organismul tinde să păstreze treptat căldura până după-amiaza târzie, apoi începe să o elibereze mai târziu și să se răcească în timpul pregătirii pentru somn. Un duș fierbinte chiar înainte de culcare ar risca întreruperea acestui ciclu natural și neutralizarea parțială a avantajelor descrise mai sus.
    Așadar, dr. Dianne Augelli de la Centrul de Medicină pentru Somn ne sfătuiește să ne facem dușul fierbinte în jur de 90 de minute înainte de culcare, oferind astfel corpului timp pentru a dispersa căldura în mod natural. Temperatura corectă a apei
    Cercetările citate mai sus au arătat că pentru cineva fără probleme specifice de sănătate temperatura apei ideale pentru relaxare completă este, în general, între 30 ° și 37 °. Pentru a avea acest lucru disponibil zilnic, fără ca să risipești energia în gol, am putea alege un încălzitor de apă cu pompă de căldură precum Nuos Evo A + de la Ariston, care ne poate economisi în jur de 70% din costurile de energie în comparație cu una electrică.
    Vrei să afli mai multe despre diferitele tipuri de încălzitoare de apă de pe piață? Faceți clic aici pentru a găsi soluția cea mai potrivită casei și nevoilor dumneavoastră.